podjetje-940

Podjetje je pričelo delovati 9. 9. 2009 ob 9.00, saj številka 9 na Kitajskem velja za številko dolgoživosti. Beseda »jeunesse« v francoščini pomeni mladost, kar je ravno pravo ime za podjetje, ki prinaša znanost mladostnega staranja.

Jeunesse je podjetje z dolgoročno vizijo; odlikujejo nas močna globalna platforma, prvovrstna blagovna znamka in vzpostavljena infrastruktura. Jeunesse temelji na družinskih vrednotah in gradi poslovno mrežo z integriteto, srcem in strastjo. Naša kultura se imenuje Generacija Mladosti, kar pomeni: pridobite mladostni videz, počutite se odlično in živite življenje na polno!

Zaradi večstranske izkušenosti lastnikov je delo Jeunesse distributerjev olajšano z mojstrsko tehnologijo in J-World marketinškim sistemom, sestavljenim iz spletne pisarne, virtualnih orodij ter socialno-mobilnih komponent. Nagrade objektivnih organizacij za izdelke, poslovno rast in etičnost delovanja se vrstijo, še vedno pa izstopa nagrada DSA (Direct salles association) Rising star award.

Zaradi globalne razpršenosti posla podjetju uspeva rasti 100 % vsakoletno in ob iskreni predanosti sodelujočih postaja Jeunesse eno najbolj verodostojnih podjetij v branži mrežnega trženja. Scott Lewis, direktor za vizijo, pojasnjuje netipično strategijo, ki je pognala Jeunesse skokovito navzgor po lestvicah DSA in Inc 500:

scott-jeunesse

»Običajno se podjetja širijo na druga tržišča, ko so že pognala korenine doma, kreirala znamko in zbrala dovolj sredstev za ekspanzijo, toda mi smo izbrali nasprotno strategijo. Kmalu po začetku delovanja smo denar in pozornost namesto v gradnjo blagovne znamke in marketing posvetili vzpostavljanju globalne infrastrukture, najprej v azijsko-pacifiški regiji.

Koncept razpršenosti nam je omogočil stabilnost ob ekonomskih nihanjih, saj nismo odvisni od dogajanja na določenem tržišču. Seveda pa je zato potrebna izredna fleksibilnost in prodornost, saj je v vsaki regiji potreben specifičen pristop, vsaka država ima svoje pogoje za izdajo potrebnih dovoljenj in svoje socialno-kulturne posebnosti.

Da se je strategija več kot obnesla, potrjuje dejstvo, da smo prisotni v več kot 120 državah, deluje 32 pisarn in 40 distribucijskih centrov, z nami sodeluje več kot 700.000 neodvisnih distributerjev … za vsem tem pa stoji izreden managerski tim in priznani člani medicinskega odbora.

Leto 2014 smo zaključili s 419 mio dolarjev globalnega prometa, leto 2015 pa smo zaključili z 1.1 milijardo dolarjev prometa, kar je uspeh iznad vsakih pričakovanj. Pravzaprav še nobenemu podjetju direktne prodaje ni uspel preboj čez milijardo v šestih letih delovanja. Potrebno je dodati, da nobeno tržišče ni niti blizu nasičenosti.«

globalna-prodaja

Jeunesse torej kaže svojo voditeljsko vlogo na več področjih:

Inovativnost izdelkov – LUMINESCE™ celično-pomlajevalni serum pomeni povsem nov pristop k pomlajevanju; smo edino podjetje z inovativno, patentirano formulo na osnovi tehnologije odraslih izvornih celic. V branži direktne prodaje imamo ekskluzivno pravico distribucije za ključno sestavino izdelka FINITI™ (TA-65® MD), hranilo, ki edino v zgodovini človeštva dokazano obnavlja skrajšane telomere (njihovo krajšanje je ključni razlog staranja).

Logistika – omogočeno je globalno registriranje v sistem, ki ga podpirajo večjezične spletne strani, imamo 32 popolnoma opremljenih internacionalnih podpornih pisarn in več kot 40 distribucijskih centrov, izdelke dostavljamo v več kot 120 držav. Vse to pomeni, da lahko razširite svoj posel v različne države dobesedno iz svojega doma, mi pa vas pri tem podpremo.

Marketing – Jeunesse zagotavlja distributerjem kakovostne videe in webinarje, promocije, dogodke in mnoga uporabna marketinška orodja, zbrana v aplikaciji/platformi J-World. Povezovanje in promoviranje še nikoli ni bilo tako enostavno, z malo spretnosti boste mimogrede razširili dobre novice o svojem novem Jeunesse poslu med ljudi, ki jih to zanima.

Nagrajevanje  – Naš finančni plan je visoko izplačilen, pomaga hitro začeti, je duplikativen, enostaven in učinkovit tako za tiste, ki Jeunesse posvečajo malo časa, kot za tiste, ki se bodo projektu posvetili bolj intenzivno v želji po večjih rezultatih. Glede tega se posvetujte z osebo, ki je bila toliko prijazna, da vam je priporočila ogled spletne strani.

Zanesljivost – Jeunesse vodijo izkušeni lastniki in management, ki globoko razumejo kulturno raznolikost sveta, potrebe distributerjev ter hitre spremembe v tej industriji in ekonomiji nasploh. Naše osrednje vrednote so zanesljivost, prilagodljivost, poštenost in integriteta v odnosu do strank ter distributerjev, saj ustvarjamo eno najbolj verodostojnih podjetij v industriji.